zaterdag 22 oktober 2011

Wat wil ik met mijn blog?

Toen ik vorig jaar begon met bloggen heb ik me voorgenomen alleen te bloggen als ik het leuk vindt en over wat ik leuk vindt. 9 oktober bestond mijn blog één jaar, in het nieuwe jaar één post tot nu toe, waarom? Ik had geen zin, geen inspiratie en vond wat ik had niet genoeg. Om mijn artikel over 1 jaar bloggen te schrijven zat ik te kijken naar wat ik allemaal heb gedaan het afgelopen jaar en ik miste wat. Wat ik miste en juist zo leuk vindt aan andere blogs is het persoonlijke.


Vorig jaar zomer in de dierentuin
Er zijn dus geen artikelen meer online gekomen sinds 10 oktober. Dit heb ik bewust gedaan. Ik ben gaan nadenken wat ik wil met mijn blog. Met pen en papier ben ik op de bank gekropen en heb ik artikelen geschreven, dieper nagedacht over mijn foto opdrachten en veel genoteerd wat ik wil doen in de toekomst met mijn blog.

Wat wil ik dan gaan doen? Het uiterlijk wil ik iets gaan aanpassen, zodat het echt iets van mij uitstraalt. De onderwerpen blijven in grote lijnen hetzelfde maar ik zal er nu meer bij vertellen zoals hoe een foto tot stand is gekomen of waarom dit onderwerp. Een paar nieuwe categorien zoals tv-series, muziek en uit de oude doos zullen erbij komen. De nieuwe categorien zullen mijn blog persoonlijker maken want tv-series kijken is iets wat ik graag doe en ik haal er zelfs inspiratie uit voor accesoires, kleding of een blog artikel.

Gilmore Girls bron: weheartit
Een aantal onderwerpen die je binnenkort kan verwachten;

Poncho van zwart geruite stof
Wat doe je met restanten stof?
TV series top 10
Gilmore Girls
Ketting met strik
Strikjes armband
Stofjes en de ideeën erbij
Lijstjes
Lauren Conrad
Pinterest
Schoenen
Wat las ik toen ik klein was?
Waar ik vrolijk van wordt

12 dagen niet bloggen is niet veel maar wel lekker om even duidelijk voor mezelf te hebben wat ik wil en nu weer lekker van start te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten